جنگ هنوز تمام نشده

باور کنین سوگند خورده بودم اصلا اطراف سیاست نچرخم ولی وقتی میبینم هنوز جنگ تمام نشده و ما نشسته ایم تا ذره ذره ما را نابود کنند و حتی زمانیکه به ناموس ما در خیابان تجاوز میکنن افکار و سخن ما را سانسور و ترور می کنند ایا به نظر شما نباید سخن گفت ایا حد اقل ترین کار که اطلاع رسانیست را نباید انجام داد.

خواهش می کنم این مطلب را که من بدون تصرف از سایت مسیح راجع به طرح مبارزه با اراذل و امنیت عمومیست جمع میکنم.ایا کسی که حتی لخت توی خیبان باشد را باید کشت؟

من در همین مملکت چیزهائی دیدم که این خبر جلوی اونها لنگ می اندازه فقط می خوام سوال کنم امنیت اینه؟

 

               

درست چند قدم مانده به دفتر روزنامه اعتماد ملی، گوشه ای از میدان شلوغ هفت تیر، زن بدحجاب اینک در مقابل پلیس کاملا حجاب از سر برداشته البته نه به اختیار که  اینک خون روانه شده بر صورتش مجال نگاه داشتن حجاب و حفظ شرع را نمی دهد. جناب آقای سردار احمدی مقدم نه به احترام شما که از ترس شما فردا این عکس را در روزنامه اعتماد ملی کار نمی کنند.

سردار نه به احترام شما بلکه از هراس است که عکس سر و روی خونین این زن در صفحات   هیچ روزنامه ای چاپ نمی شود اما اجازه دهید ، عکسی که هراسان توسط شهروندی به دفتر روزنامه رسیده و ما نیز هراسان از کنار این حادثه قلم پنهان کردیم را یک دل سیر در فضای مجازی نگاه کنیم و خون گریه کنیم.

سردار! خیالت راحت، این عکس در روزنامه چاپ نمی شود، فقط اجازه بده در این گوشه مجازی، نترسیم و خون گریه کنیم، باقی همه مردمی هستند که در سطح شهر پارچه های تقدیر از عملکرد نیروی انتظلامی زده اند و می دانند ما فقط سیاه نمایی می کنیم و بس.

                      

شگفتا که در بحث تاثیرگذار ترین ها، همه به بازی خونین مهمان شده ایم .

جنگ تمام نشده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد