اندر احوالات جاری

 

از احوالاتم اینکه اول مسئولین محترم BLOGSKY زحمت فراوان نموده و بعد از سالها قالب های جدید ارائه کردند تا ما این قالب فسیلمان را که مربوط به قرون قبل از میلاد می شود تعویض نمائیم.اما اینقدر ضعیف کار کرده اند که نوشته ها با قالب ها فیت نمی شود حیف با این وضعیت دوست دارم اما تنبلیم میاد به سیستم دیگه ای اسباب کشی کنم.

خبر بعدی سالروز مرگ سر ارتور کانن دویل می باشد که خالق جناب شر لوک هلمز می باشد که شخصیت محبوب تمامی ادوار زندگانی من است با اون افه های جادوئی . از روی اثار استاد تا به حال هر چیزی که قابلیت دیدن دارد ساخته شده از کارتون و فیلم و سریال و ....

خبر بعدی اینه که فیلم نامه دیگری را که بد جور POST MODERN درباره داستان بنزین استارت می زنم و طنز سیاه خود را در کارهام هم چنان ادامه می دهم . خدا این مسئولین مملکتی و مردم ایران را در بهشت کناد که اینقدر سوژه به ما میدهند.

خبری بعدی اینکه شاید جشنواره فیلم تهران در نمایش افتتاحیه خود سیکو اثر مایکل مور را نشان دهد که فعلا در حد شایعه است.

این خبر نیست فقط نظر بچه هائی که عشق موزیکن و خودشون رو برای موسیقی های خارجی جر وا جر می کنند لطفا اهنگ اینه استاد فرهاد را به FUCK YOU ازARCHIVE و UNFORGIVEN گروه کذائی متالیکا یک مقایسه ای بنمائید و نظرتان را به من اعلام کنید .

                                                           

 

مطلب دیگه کتاب حافظ به روایت کیا رستمی که باعث برانگیختن واکنش هائی شده .دوست دارم این کتاب رو بخونم البته حقوقم رو بگیرم ۱۰۰ در ۱۰۰ میخرمش.دیگه خبری نیست جز شلوغی سر و کله ما و فراغ همیشگیه یاران

حامد

بدرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد