روز باید باشد

 

 

       

 

متاسفانه دسترسی من در اینجا به وبلاگ نویسی چندان مناسب نیست با این وجود:

خانم احمدی عزیز من دوست ندارم وبلاگم به وسیله ای برای جوابگویی به منتقدان تبدیل شود اما از این رو در مورد مسائلی که شما مطرح نموده اید مواردی را برای روشن شدن اصل حرکت خود بیان میدارم که در تنویر کل حرکت موثر می باشد.

در تفکر من ترس جایی برای ظهور ندارد همانطور که خیلی از قواعد دیگر جایی برای خود نمایی ندارد و من نیز هیچ گونه ادعایی در این باب ندارم و تنها بدین موضوع مصر هستم که وظیفه ی شخصی ام را در قبال رسیدن به ازادی به انجام رسانم.من با تمامی ساختارها و حکومتها و هر چیزی که چارچوبی برای ازادی مشخص نموده مخالفم.

از لحن کامنت شما مبرهن است که شما افکار سیاسی را دنبال می کنید و من از شما خواهش میکنم در مسیر افکار خود نظری هم به کارکرد فرهنگ و تاثیر ان در تمامی انقلاب های سیاسی بیاندازید. مسلما این نکته واضح است که هیچگاه تحولی صورت نخواهد گرفت مگر اینکه تحولی فرهنگی انرا حمایت کند و هدف من هم از فیلمسازی اگاهی سیاست مداران نیست من تنها کاری که می توانم بکنم اگاهی فرهنگی می باشد حال به هر شکلی با فیلم و یا با انجمن که اگر من باعث حرکت یک نفر در این مسیر شوم خود برایم موفقیتیست حتمی .

و در ادامه اینکه فکر نمی کنم دیدن جنایات جنگ که بالاترین نوع تجاوز به ازادی انسان است ملزوم به داشتن ادعایی باشد .

من به سهم خود با جنگ مخالفم و قبول دارم که در مقابل دیگر فعالان ضد جنگ رقمی به شمار نمی ایم اما ایا این موضوع وظیفه شخصی مقابله با جنگ را از گردن من ساقط می کند؟

نه فکر نمی کنم این طور باشد و دیگر مسئله اینکه من اگر علیه جنگ حرفی میزنم اینست که از تمام ایسم ها فرار کردم من ادعایی نکردم و تنها کمک خواستم.

من برای روشن شدن مطلب ترانه ای از جان لنون فقید ذکر مینمایم امیدوارم که تلاشم در رساندن مفهوم بی ثمر نمانده باشد.

 

 

Working Class Hero

John Lennon

As soon as you're born they make you feel small
By giving you no time instead of it all
Till the pain is so big you feel nothing at all
A working class hero is something to be
A working class hero is something to be

They hurt you at home and they hit you at school
They hate you if you're clever and they despise a fool
Till you're so fucking crazy you can't follow their rules
A working class hero is something to be
A working class hero is something to be

When they've tortured and scared you for twenty odd years
Then they expect you to pick a career
When you can't really function you're so full of fear
A working class hero is something to be
A working class hero is something to be

Keep you doped with religion and sex and TV
And you think you're so clever and classless and free
But you're still fucking peasants as far as I can see
A working class hero is something to be
A working class hero is something to be

There's room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
If you want to be like the folks on the hill
A working class hero is something to be
A working class hero is something to be

If you want to be a hero well just follow me
If you want to be a hero well just follow me


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد