زنده باد ازادی

 

دوستان کامنت گذاشته بودن و خواسته بودن من موضع خودم رو در قبال جنبش مشخص کنم

مسئله ای نیست اما فکر نمی کنم ازادی که کاملا واضح و مشخص است نیاز به توضیح بیشتری داشته باشد من در راه اعتقاداتم هستم ولی خود را به هیچ ایسم و .... محدود نمیکنم .

ازادی حسی صریح است فکر نمیکنم گروهک ها و یا هر جنبشی که به حرکت خود موضع صرف می دهد از بیان ذات ازادی برخاسته باشد.

نه من نه عقیده را به گروهی متعلق می کنم و نه بیان را

ما برای مبارزه با تجاوزی وحشتناک به نام جنگ که بزرگترین نابود کننده ازادی است بپا خواسته ایم دوست عزیز.

من از قربانی بودن در فرارم و ایا به نظر درست می روم اگر دوباره خود را در دام اسیر نمایم ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه احمدی چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

دوست عزیز
شما هر چقدر هم ضد جنگ باشی مسلما از طرفداران جنبشهای جهانی محیط زیست که پشتوانه کاملا علمی دارند ضد جنگ تر نیستی .کسانی که در نیجریه به قتل می رسند و به عنوان حادثه دیدگان در اخبار محاکمه می شوند.کسانیکه بدنبال جمعآوری هر گونه انرژی هسته ای هستند و اجساد آنها در زیر پلها پیدا می شود.

فاطمه احمدی چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

نمی خوام بترسونمت .ممکنه هیچ اتفاقی هم برای این افراد نیفته .اما تجربه به من ثابت کرده:
کسانیکه ادعای آزادی و بی طرفی کامل دارند زودتر از دیگران در دام همین ایسم های بی سرو ته می افتند.نکنه می خوای با چند تا فیلم مردم دنیا و بو یژه سیاستمداران دگم و بی ملا حظه رو از خطرات عفریت جنگ آگاه کنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد