نفرین نامه

 

                                            نفرین ابدی بر جنگ

ایا در تمامی طول عمرتان پدیده ای زشت تر و بدتر از جنگ دیده اید ایا این ویرانی که بشر خودش خودش را نابود کند درست است؟

خواهش می کنم من معنی جنگ را نمی فهمم کمکم کنید

جنگ چیست؟

من نمیفهمم چرا باید انسانها دیگر انسانهایی را که حتی نمی شناسند نابود کنند؟

برای به دست اوردن چی و به چه قیمتی؟

این موضوع جنگ چند وقته داره مثل خوره من رو نابود می کنه .هر اثری از جنگ و ویرانی میبینم بی اختیار گریه می کنم .نمی دونم و نمیتوانم حرف دیگری بزنم

                                بنیاد ضد جنگ ایرانی

از تمامی کسانی که از جنگ زشتی نابودی و..... متنفرند خواهش می کنم کمکم کنید تا اولین بنیاد ضد جنگ ایرانی را در سطح جهانی و بین المللی بسازیم . و به همه دنیا ثابت کنیم ما هم از جنگ متنفریم از حکومتها متنفریم از سرمایه داری متنفریم و از هر چیزی که باعث سقوط انسانیت شود متنفریم چه در ایران چه در افغانستان و عراق و چه در فلسطین وهر کجای دیگر دنیا.

من دیگر این صفحه را عوض نمیکنم تا پیغام های شما را دریافت کنم.

اگر نتوانیم دنیا را عوض کنیم می توانیم به تغییرش کمک کنیم میتوانیم کار فرهنگی کنیم می توانیم زشتی های جنگ را ترسیم کنیم و ....

از تمامی اهل هنر و ... و هر کسی که از کشتن متنفر است خواهش میکنم کوتاهی نکنید.

برانامه های بنیاد ضد جنگ را هم در دفعات اتی اعلام می کنم.

حامد

بدرود

نظرات 2 + ارسال نظر
Ereshkigal شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ

ای‌کاش ای‌کاش

قضاوتی قضاوتی قضاوتی

درکار درکار درکار
می‌بود!» ــ
شاید اگرت توان ِ شنفتن بود
پژواک ِ آواز ِ فروچکیدن ِ خود را در تالار ِ خاموش ِ کهکشان‌های ِ
بی‌خورشیدــ
چون هُرَّست ِ آوار ِ دریغ

:می‌شنیدی

ــ کاش‌کی کاش‌کی))

داوری داوری داوری

((.... درکار درکار درکار درکار.
اما داوری آن سوی در نشسته است، بی‌ردای شوم ِ قاضیان ذات‌اش درایت و انصاف
.هیاءت‌اش زمان
.و خاطره‌ات تا جاودان ِ جاویدان در گذرگاه ِ ادوار داوری خواهد شد

علی کلائی شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://navaney.blogspot.com

بر علیه هرگونه جنگ هرکاری بتوانم میکنم . درود بر تو عزیز همراه
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد