اخبار

 

اخبار

 

اولین خبر رد تقاضای الیور استون برای ساختن یک فیلم مستند از احمدی نژاد بود . اقای رئیس جمهور مثل همیشه همه را غافلگیر کردند و در جواب خواسته ی این کار گردان بزرگ که از فیدل کاسترو هم مستند ساخته بود گفتند : چرا یک کار گردان ایرانی این فیلم را نسازد؟

mahmoud_ahmadinejad_hostages1b.jpg

خیلی جالب است اقای احمدی نژاد جون بچت یبا و یه کم به گفتگوی تمدن ها کمک کن. بیخود نبود مجله تایم اسم احمدی نژاد را برای کاندیداتوری مرد سال اورده بود.

بی بی کینگ بزرگ نوازنده صرفا بلوز بعد از البوم سال قبلش البوم جدیدش رو در ۸۱ سالگی و سال ۲۰۰۸ به بازار می دهد. دود بعد از ۳۰۰۰ سال هنوز هم از کنده باند می شود.

خبر دیگر اینکه در اواخر سال میلادی منتظر البوم جدید باب دیلن کانادا یعنی نیل یانگ باشید که اکثر ترانه هاش هنوز منتشر نشده و یک ریکاوری کلی روی تمام کاراش .

مهستی مرد

تنها موضوعی که بقول علی معلم در این شبکه های عنتری ماهواره ارزش نگاه کردن داشت صحبت های فرید فدجاد در مورد اوایل کار مهستی بود.

وایت استریپ گروه جک وایت و زنش البوم جدیدی دادند که در هفته اول رتبه ۱ رو در بریتانیا مال خودش کرد که بنوعی کار اونگاردیه من تمتم اهنگاش رو گوش ندادم اما البومش فکر نکنم پختگیه یک کار اونگارد حسابی مثل nevermind نیروانا رو داشته باشه که مسلما نداره . به نظر میرسه کار بیشتر تجربه فرمیه تا یک سبک مدون.

 

اقای نامجو تو دیگه چرا؟

بزرگ محسن نامجو در یک حرکت عجیب به بررسی ترانه هایش درvoa  (برنامه محبوب من شباهنگ) اعتراض کرد اخه تو دیگه چرا اقا محسن این کارا چه معنی داره؟اعتراض؟ به چی؟ اگه تا حالا یک برنامه درست به بررسی کارات اختصاص یافته همین شباهنگ بود .افسوس

img

 بنده هم احتما لا از هفته اینده فیلم نا مه بعدی رو در مورد زندگی تهی و نابود دختران ایرانی شروع نمایم.

بدرود

حامد

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ http://cinse7en.blogspot.com

من یه مدت به شدت مریض بودم و گرفتار ، شرمنده که نشد سر بزنم .
بله دود بلوز هنوز از بی بی کینگ بلند میشه ، بعد از مرگ هوکر اون تنها بازمانده نسل دوم بلوزه .گری مور تو این سالها کارای خوبی تو بلوز کرده ، خیلی خوب شد که راک رو بی خیال شد .
در مورد نامجو هم بگم که او به پخش کارهایش اعتراض دارد تازه ، همین شبکه هم فکر کنم یه کلیپ با تصاویر سیاسی از یکی از آهنگای محسن نامجو ساخته که به اون شدیدن معترضه . خودت بهتر می دونی که تو این مملکت بگوزی بهت انگ می چسبونن .

مهدی سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ

حامممممممد این چی چی وبتو خوندم و چرا از شاهاندشت هیچی ننوشتی؟ بابا تو که نصف زندگیت عشق و حال ابشار بود؟ راستی میتونیم تا من هستم بچه های گروه رو جم کنی ببری اونجا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد