سفر

 

دارم می رم مسافرت و معلوم نیست کی برگردم تهران از شرکت استفا دادم . یه پیشنهاد فیلمنامه جدید شده خدا رو شکر از اسمون داره تهییه کننده می ریزه .

باید فیلمنامه جدید رو بنویسم و البته خودم هم در حال نگارش یک فیلم نامه شخصی هستم.

ایده انجمن ضد جنگ هم در حال تکمیل است فکر می کنم اولین برنامه انجمن برپایی یک نمایشگاه نقاشی باشه که وقتی برگردم تهران بطور کامل سر و سامانش میدم .

از شما دوستان عزیز هم دعوت می کنم اگر در کارهای هنری هستید با من از طریق میل یا کامنت در تماس باشین تمام تلاشم اینه برای برپایی نمایشگاه تو اول پاییز مجوز بگیرم و مانیفست انجمن رو کامل کنم . و در نمایشگاه نقد اثر هم دوست دارم داشته باشیم.

نباید یادم بره من قبل از اینکه فیلمنامه بنویسم و هر چیز دیگه ای باشم سالها نقاش بودم.

از کمک های شما استقبال می کنم

حامد

بدرود

نظرات 2 + ارسال نظر
احمدی دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام
دوست عزیز .فعالین علیه جنگ گروه های متنوع وگاه متضادی را تشکیل می دهند:محیط زیستیها .برخی سوسیالیستها.هیپی ها.گروههایی از رنگین پوستان .اقلیتهای مذهبی(یهودی.مسیحی .مسلمان ).همجنس گرایان .ناسیونالیستها.برخی پان ایرانیستها.برخی اقلیتهای قومی وسیاسی.فمنیستها.طرفداران حقوق مدنی و...

احمدی دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

تو به کدام یک از این گروهها گرایش بیشتری داری؟خواهش می کنم مثل آدمهای رادیکال مدعی ضدیت با ایدیولوژی نگو:هیچکدام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد