رئیس جمهور محبوب من

 

 

این دکتر احمدی نژاد واقعا شخصیت فوق العاده جذاب و با مزه ای دارد و یواش یواش دارد گوی سبقت را از بزرگترین کمدین های دنیا می رباید و هر روز به شخصه منتظر بیانات جالبش هستم و باور کنید واقعا دوستش دارم و از صمیم قلب ارزوی موفقیت برایش می کنم .

اخرین خبر جالبی که از ایشان شنیدم را عینا به نقل از خبرگزاری ایسنا ذکر می کنم

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولیور استون از یک سال قبل درخواست کرده بود تا فیلمی ‌مستند از محمود احمدی نژاد بسازد اما دولت ایران اعلام کرد: تنها در صورتی این اجازه را خواهیم داد که فیلم‌سازان ایرانی نیز بتوانند بدون محدودیت از جورج بوش، رییس جمهوری آمریکا فیلم تهیه کنند.

 

Ahmadinjab

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

و جالب عکس العمل الیور عزیز می باشد:

در ادامه این گزارش آمده است، با این حال استون روز گذشته در بیانیه‌ای با آرزوی خوشبختی برای مردم ایران اعلام کرده‌ است که «مرا با خیلی القاب صدا زده‌اند، اما هرگز به من شیطان بزرگ نگفته بودند.»                                   

جالب اینست که خود استون ذاتا یک ادم تمام چپی است و در فیلم های مستندی که از رهبران چپی تهیه کرده همیشه مخالف امریکا بوده و سیاست این کشور را زیر سوال برده او حتی در فیلم هائی مانند جوخه این رد پا را در اثارش نمایان کرده.

                        

        متاسفانه باور کنید اقای استون ما ایرانی ها فاشیست نیستیم بلکه این وفای به عهدمان اجازه نمیدهد از پشت پرزیدنتمان کنار بکشیم .

به شخصه همیشه عاشق جسارت احمدی نژاد بوده ام اما این یکی را نمیدانم چه جوری باید هضم کنم.البته به نوعی حرف احمدی نژاد درست است اما او نباید الیور استون را یکی از گماشته های بوش ببیند بلکه یاری دادن به استون می تواند در جهت تحکیم شخصیت رئیس جمهور ما براید.

شاید وقتی این اخبار و نوشته ها را می خوانید فکر می کنین من دیوانه شدم؟ البته شک نکنید که دیوانه ام

این هم یه سایت جالب ۱۰۰ در ۱۰۰ ببنیدش مطمئنم خوشتون میاد   http://www.cartoonstock.com/newscartoons/directory/M/Mahmoud_Ahmadinejad_gifts.asp               

حامد

بدرود                                      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد