سالوادوره دالی وسگ اندلسی

 

دالی رو میشناسین یا نه البته چیزی که میخوام بگم خیلی به دالی ربط نداره ولی بی ربطم نیست .

من خودم بطور حرفه ای نقاشی رو مخصوصا تیوریک دنبال میکنم و قدرت زیادی تو نقد تصویر دارم اصولا رابطم با هنر بد نیست حالا فکر میکنین برای چی دارم این حرفا رو میزنم برای اینکه تو شماره بعد می خوام یه نقدی براتون از معروفترین فیلم کوتاه تاریخ سینما یعنی  سگ اندلسی ا رایه بدم که بدون شک هیچ کجا نمیتونین چنین نقدی بخونین .

اثر جاودانه بونویل و دالی سگ اندلسی که بدون شک ساختار شکن ترین فیلم تاریخ سینما بوده.

مطمین باشین اگه بخواین اول فیلمو ببینین بعد نقدو بخونین هیچی حالیتون نمیشه اینم در صورتیه که اگه فیلمشو گیر بیارین .

من برای شماره بعد خود فیلم نامه و نقد نا متعارفش رو میذارم تو وبلاگ تا نگاهتون رو به نوعی از هنر که فهمیدنش واقعا سخته جلب کنم مثل فیلم های دیوید لینچ .

 

                                 

منتظر باشین چون بعدش میخوام تمامیه گره های مالهالند درایو رو هم باز کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://abed.blogsky.com

سلام حامد خان
وبلاگ باحالی داری
حال کردم
بیشتر دنبال راک بودم تا سینما
ببینم تو چیزی در مورد گروه بلک فیلد شنیدی؟
قربانت

نمیدونم این چه دردیه که جدیدن دچارش شدم من خودم عاشق موسیقیم و معلومات سینماییم در مقابل موسیقسم صفر اما چند وقته مرض سینما افتاده به جونم .بعد از اینکه نقده سگ اندلسی رو نوشتم در مورد بلک فیلد ۱ صفحه کامل توضیح میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد